Webportaal en aanvraagstraat

INZICHT IN BETAALOPTIES EN TRANSACTIES

Ingenico Payment Services (IPS) biedt merchants de mogelijkheid om gebruik te maken van verschillende betaalsystemen. ISAAC heeft  voor deze klantengroep een webportaal ontwikkeld waarbij winkeliers online inzicht krijgen in hun betaalterminals en betaalmogelijkheden.

"Working with ISAAC is a pleasure. We appreciate their know-how and good ideas for developing web portals!"

René Kroll - Projectmanager Ingenico

Klantnaam: Ingenico Payment Services
Oplossing: Webportaal en aanvraagstraat
Bijzonder: Internationaal klantenportaal voor merchants

    Ingrediënten:
  • JBoss
  • Java
  • PCI DSS compliant
  • DotCMS
  • SAP
Uw klanten een betere service verlenen d.m.v. een webportaal?

Uiterst schaalbaar Webportaal

Ingenico Payments Services (voorheen easycash) is met 27 miljoen betaalterminals één van 's werelds meest toonaangevende leverancier van veilige en naadloze betaaloplossingen voor diverse toepassingen. Meer dan 50.000 merchants gebruiken betaalterminals om betaaltransacties te kunnen doen. ISAAC heeft voor deze merchants een schaalbaar webportaal ontwikkelt zodat betaaltransacties ten allen tijde mogelijk zijn.


Voordelen van het webportaal

kundenportal terminal

In de Duitse markt wilde Ingenico Payment Services merchants de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van verschillende betaaloplossingen waaronder de mogelijkheid wordt geboden om transactionele zaken online te regelen. Het webportaal biedt merchants de volgende voordelen:

  • Merchants hebben online inzicht in betaaltransacties, terminals en betaalmogelijkheden.
  • Merchants kunnen statements digitaal downloaden.
  • Commerciële boodschappen kunnen op de bonnetjes en terminals worden gewijzigd.

Cross- en upsell binnen het webportaal

kundenportal cards

Een dergelijk groot aantal gebruikers brengt nieuwe kansen met zich mee zoals Cross en Upsell mogelijkheden. Het aanbieden van nieuwe producten kan via het webportaal worden gepushed. Ook afschriften, betaaltransacties en rekeningen hoeven niet meer per post te worden verzonden. De business case was zó gemaakt.

Toegepaste expertises:

  • Websites en CMS
  • Middleware
  • Webportaal
  • Security
  • Strategie
  • Applicatiebeheer en optimalisatie