E-finance

Uw klant centraal: kies voor transparante online dienstverlening

Veel bedrijven willen graag tevreden en loyale klanten. Hoe kunt u met uw online dienstverlening daar slim op inspelen? En juist die transparante dienstverlening bieden waarbij de gebruiker volledig in control is en op elk moment begrijpt waar hij aan toe is? Kies voor uw klant en help hem om succesvol te zijn in uw online kanaal. Bied bijvoorbeeld optimale selfservicemogelijkheden, advies met heldere visualisaties of pricing gebaseerd op klantspecifieke risico’s en analytics. ISAAC heeft jarenlange ervaring met onboarding, servicing, retentie, cross- en upsell in de financiële sector. Als fullservice internetbureau biedt ISAAC u daarom optimale ondersteuning bij het design en de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke, converterende processen en volledig transparante online servicing.

Self service portaal op tablet

Whitepaper

Omnichannel retailfinanciering

Vanuit het 'customer exploring'-principe ontwierp ISAAC voor BNP Paribas een optimaal converterend aanvraagproces voor retailfinancieringen.

Download de whitepaper
Self service portaal op tablet

Een greep uit ons portfolio

atradius
klm
demandemakersgroep
qander
ohra
winkelstraat
baderie

Aspecten van een succesvolle e-financeoplossing

API-strategie

Maak uw diensten wereldwijd beschikbaar, beheer processen automatisch en zet de volgende stap naar microservices en IoT.

Webportalen

Actueel creditcardsaldo, polisgegevens of details van een verzekering: 24 uur per dag, online in een webportaal inzichtelijk.

'Ken uw klant'

Stel uw klant centraal. Bied seamless onboarding journeys die bovendien voldoen aan de laatste eisen van databescherming.

UX Design

Vergroot de herkenbaarheid en het vertrouwen bij uw klanten met een optimaal passende user experience (UX): usability en UI-design.

Hoe kan ik u helpen?

Op basis van onze jarenlange ervaring bieden we u graag optimale ondersteuning bij uw financiële online dienstverlening.

Neem contact op