De ultieme resortbeleving

De ultieme online en virtuele resortbeleving

Als gast of vastgoedbezitter genieten van het leven in een spectaculair resort, direct aan één van de mooiste stranden van het Caribisch gebied. ISAAC kreeg de vraag om voor Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort een online beleving te creëren die recht doet aan die werkelijkheid. Dat resulteerde in twee oplossingen die optimale conversieondersteuning bieden bij de verkoop van vastgoed en (directe) boekingen voor het resort: een volledig nieuwe, gebruiksvriendelijke website en een virtual reality-ervaring.

"Ondanks de afstand en het tijdverschil heeft ISAAC een perfecte online beleving gecreëerd."

Vincent Zrour - Commercieel Manager Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort

Klantnaam: Blue Bay Curaçao
URL: bluebay-curacao.com
Oplossing: gebruiksvriendelijke website en virtual reality-beleving
Bijzonder: Met een optimaal gebruiksvriendelijke website én virtual reality-beleving biedt Blue Bay bezeoekers een optimale beleving die bovendien leidt tot een flinke conversieoptimalisatie.
Bent u ook op zoek naar een conversieverhogende online beleving?

Online marketingstrategie

Golfbal Blue Bay Curaçao

Op dit moment is het belangrijkste doel van Blue Bay de verkoop van vastgoed. Om dat voor elkaar te krijgen, zet Blue Bay in de marketingstrategie hoog in op online. In het verkoopproces heeft de nieuwe website, die ISAAC bouwde met Drupal CMS, een ondersteunende functie. Het secundaire doel van de nieuwe website is (directe) vakantieboekingen krijgen voor het resort.


Ultiem woon- en vakantieplezier in virtual reality

Blue Bay cardboard virtual reality bril

Bij Blue Bay Golf & Beach Resort op Curaçao draait alles om welbehagen, veiligheid en kwaliteit van leven. Dat is terug te vinden in maar liefst 220 hectare woon- en vakantieplezier, een unieke 18-holes golfbaan, een 150 meter lang droomstrand, luxe villa’s, appartementen en bungalows, uitstekende bars en restaurants, complete faciliteiten en services. Om de verkoop van vastgoed te stimuleren, zet Blue Bay zowel hoog in op online als op een unieke ervaring.

Naast de website werd er daarom tevens een virtual reality-beleving ontwikkeld. Bezoekers en potentiële vastgoedeigenaren kunnen daardoor Curaçao ook thuis beleven. Gebruikers laten zich onderdompelen in het leven op het eiland, het resort en in de luxe appartementen. Doordat de applicatie geschikt is voor een cardboard virtual reality-bril is de ervaring voor een breed publiek toegankelijk en makkelijk in te zetten in de marketingstrategie.


Krachten bundelen voor een optimaal resultaat

Om de sfeer te proeven en kennis te maken met de mensen, omgeving en processen vloog het projectteam eenmalig naar het resort. Samen met de klant werd de behoefte van de eindgebruikers onderzocht. De samenwerking resulteerde in mooie en goed werkende, responsive website en virtual reality-beleving. De website is eenvoudig te onderhouden en de content, bestaande uit hoogwaardige video, fotografie en 3D-video, komt nu volledig tot zijn recht. Tijdens het project werd samengewerkt met een lokale copywriter die de teksten verzorgde. Het SEO-advies werd verzorgd door Cut the Web. Op korte termijn worden drone-videoshots en VR-ervaringen toegevoegd aan de website, om de ultieme online resort-beleving ook op de website nog realistischer te maken.

Toegepaste expertises:

  • Graphic design
  • Responsive design
  • Websites & CMS


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Zie onze privacy policy.