Betaalopties en transacties online eenvoudig inzichtelijk

Over PAYONE

PAYONE, één van de toonaangevende Payment Service Providers (PSP) in Europa, helpt merchants en service providers bij de steeds complexer wordende uitdagingen in betaalprocessen en kanalen. Als fullservice PSP voert PAYONE - voormalig Ingenico ePayments - betalingen eenvoudig, snel en bijna ontzichtbaar uit. Of het nu gaat om kaartbetalingen, e-commerce of mobiel betalen. 

Uitdaging

PAYONE verwerkt jaarlijks ruim 2,5 miljard transacties voor circa 365.000 klanten. Merchants kunnen bij PAYONE gebruikmaken van verschillende betaalsystemen. Om ervoor te zorgen dat klanten van PAYONE eenvoudig hun systemen kunnen beheren en inzien, was er behoefte aan een webportaal voor merchants 

Oplossing

ISAAC ontwikkelde voor PAYONE een internationaal klantenportaal waarin merchants eenvoudig hun betaalterminals en betaalmogelijkheden kunnen beheren en inzien, maar ook inzage hebben in facturen, live transacties via de betaalsystemen en hun gespaarde tegoeden in het loyaliteitsprogramma. 

"Working with ISAAC is a pleasure. We appreciate their know-how and good ideas for developing web portals!"

PAYONE kundenportal inlog

Voordelen van het webportaal

In de Duitse markt wilde PAYONE - voormalig Ingenico Payment Services - merchants de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van verschillende betaaloplossingen waaronder de mogelijkheid wordt geboden om transactionele zaken online te regelen. Het webportaal biedt merchants de volgende voordelen:

  • Merchants hebben online inzicht in betaaltransacties, terminals en betaalmogelijkheden.
  • Merchants kunnen statements digitaal downloaden.
  • Commerciële boodschappen kunnen op de bonnetjes en terminals worden gewijzigd.
PAYONE Kundenportal betaalterminals overview

Cross- en upsell binnen het portaal

Een dergelijk groot aantal gebruikers brengt nieuwe kansen met zich mee zoals Cross en Upsell mogelijkheden. Het aanbieden van nieuwe producten kan via het webportaal worden gepushed. Ook afschriften, betaaltransacties en rekeningen hoeven niet meer per post te worden verzonden. De business case was zó gemaakt.

Toegepaste expertises

  • Strategische positionering
  • Self service portal
  • Middleware & integratie
  • Security
  • Applicatiebeheer en optimalisatie

Technologie

PAYONE Kundenportal betaalterminals overview
PAYONE Kundenportal betaalterminals overview
PAYONE Kundenportal betaalterminals overview
PAYONE Kundenportal betaalterminals overview
PAYONE Kundenportal betaalterminals overview
Meer weten over dit project?
Meer weten over dit project?

Ik ben Camiel, Head of Sales & Marketing. Samen met PAYONE werk ik aan de realisatie van doelstellingen in dit project. Precies weten hoe wij dit aanpakken of hoe onze aanpak kan bijdragen aan jullie succes? 

Neem contact op

Bedankt, Uw download begint zo snel mogelijk.