04-05-2018

ISAAC is beste fullservice digital agency volgens Emerce100

We vieren feest! In de categorie ‘Fullservice Digital Agency Groot’ van de Emerce100 2018 is ISAAC uitgeroepen tot nummer 1. We zijn niet alleen nieuwkomer in de lijst, we zetten ook direct een All Time High Score neer van maar liefst 5,5 van de 7 sterren. Nog nooit eerder werd dat door een internetbureau in deze categorie gescoord. Emerce100 is een jaarlijkse speciale uitgave van Emerce. De ranking in de verschillende categorieën komt tot stand op basis van onafhankelijk onderzoek van Motivaction onder beslissers die werkzaam zijn op het gebied van online marketing, ICT en e-business. Wij bedanken uiteraard onze loyale klanten voor het vertrouwen. En aangezien er ook in 2018 nog steeds sterren te scoren zijn, blijft ISAAC zich ook dit jaar richten op de ontwikkeling van hoogwaardige internetapplicaties. Gaat u mee?

ISAAC is beste fullservice digital agency volgens Emerce100

ISAAC, boswachter in het internetwoud

Met ruim honderd medewerkers helpt ISAAC opdrachtgevers bij het oplossen van complexe internetvraagstukken. Het gaat dan om e-commerce, e-finance, integratie, artificial intelligence en virtual- en augmented reality. Bij ISAAC houden we van uitdaging en van complexiteit. Een portaal, website of webshop bouwen kunnen er veel. Wij zijn juist op zoek naar complexe uitdagingen, wat betekent dat in projecten op de achtergrond veel verschillende, tot wel 25, systemen met elkaar worden verbonden. Bovendien houdt ISAAC zich volop bezig met kennisontwikkeling en doorontwikkeling van nieuwe technologieën. “Als je door het bos wandelt en er is een boswachter bij, dan kan die je veel meer vertellen dan dat je zonder hem zou hebben gezien. Wij zijn voor onze klanten de boswachter in het internetwoud”, zegt Mark Hoogendoorn (CEO, ISAAC).

Relatie met de klant

“Klantintimiteit staat bij ons hoog in het vaandel. We stellen de opdrachtgever centraal en hechten aan een vertrouwensrelatie”, vertelt Max Hufkens (CFO, ISAAC). Het doel van ISAAC is dan ook om bij te dragen aan het succes van de klant. Wil de klant een grotere winstgevendheid, betere informatievoorziening of meer tevreden klanten? ISAAC helpt klanten om doelen te realiseren. Hufkens: “We beseffen dat wat het beste voor de klant is, ook het beste voor ons is.”

"Het doel van ISAAC is bijdragen aan het succes van onze klanten. We beseffen ons maar al te goed dat wat het beste voor de klant is, ook het beste voor ons is"

Investeren in medewerkers

Om een hoog ambitieniveau te realiseren, is natuurlijk kwaliteit nodig. ISAAC investeert daarom volop in kennisontwikkeling en innovatie. Iedere medewerker heeft een persoonlijk ontwikkelplan, waarin 10% studietijd en een studiebudget beschikbaar is. Dit kan worden besteed aan opleidingen, cursussen en conferenties, maar ook in Guilds. In Guilds doen collega’s met elkaar onderzoek naar nieuwe technologieën, ontwikkelen zij proof-of-concepts en houden zij zich bezig met de praktische vertaling naar concrete businessoplossingen.